Mistrzowie prędkości w naszej grze zbliżają się do granicy piętnastu sekund. Rozumiemy i podziwiamy ducha sportowej rywalizacji, którego obudziła gra Europejski Wyścig w społeczności eSKY.pl, przypominamy jednak, że w naszym konkursie mamy dwie konkurencje – w jednej trwa walka o najlepszy czas przelotu, druga zaś, w której do wygrania są darmowe wakacje polega na rywalizacji na najpopularniejszy  styl, w którym ową podróż przez Europę odbędziecie.

Postanowiliśmy opublikować wybrane propozycje, aby zobrazować lepiej, na czym rywalizacja na style podróży w naszym konkursie polega. Jak wykonać zdjęcie przebiegu swojej gry w Europejskim Wyścigu eSKY.pl wyjaśnialiśmy na blogu eSKY.pl, rozpoczynając konkurs.

Publikacja galerii zrzutów uczestników konkursu na naszym blogu nie oznacza, że preferujemy te akurat propozycje i tych konkursowiczów. Nasz wybór ma na celu przede wszystkim ukazanie możliwości, różnorodności podejścia i pomysłowości uczestników gry.

Pierwsza pojawiła się w tej konkurencji uczestniczka określająca swój styl podróży jako „skołowany samolot” – skołowanie widać chyba dość wyraźnie na pierwszym zdjęciu tego posta. Kolejni konkursowicze próbowali inaczej, np. jeden z nich „narysował” samolotem coś, co sam określił jako „kwiat Europy”:

Jak widać w rywalizacji na style czas przelotu ma znikome znaczenie. Gdy stawiasz sobie, jak jedna z grających, za cel – pokrycie śladem maszyny całej mapy, to musi zająć nieco czasu:

Inni pozwalają samolocikowi lecieć i samodzielnie odbijać się od brzegów mapy, zakładając zapewne (i zapewnie słusznie), że ta metodą doleci i „zazieleni” wszystkie europejskie miasta na mapie. Zobaczcie sami:

Dla niektórych graczy ewidentnie „Europa to za mało” 😉 …

Czekamy na wasze oryginalne przeloty!

Nagroda główna czyli darmowe wczasy przypadnie temu uczestnikowi konkursu, którego publikacja w ramach rywalizacji na oceny „za styl podróży”, osiągnie najwyższe i najliczniejsze pozytywne oceny w społecznościach, czyli np. według liczby osób które opublikowane przez uczestnika zdjęcie polubiły, skomentowały pozytywnie, zarekomendowały, wykopały, zaplusowały lub oznaczyły popularność w społecznościach internetowych w jakikolwiek inny, dający się zmierzyć lub wyliczyć, a także widoczny dla postronnych użytkowników Internetu sposób.