0

Wyniki konkursu „Koleje Retyckie”

Nasz konkurs z Kolejami Retyckimi w tle zakończył się już dość dawno temu i czas najwyższy wyłonić jego zwycięzców. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem zadaniem uczestników było odpowiedzenie na dwa pytania dotyczące tras i historii Kolei Retyckich, oraz wskazanie jednego szlaku, który chcieliby przejechać i wyjaśnienie, dlaczego zdecydowali się właśnie ten, a nie inny.

Nagrody są cenne, a Wasze wpisy naprawdę wyjątkowe, dlatego tym razem jury miało niemały problem z wyłonieniem zwycięzców. Łatwo nie było, ale mamy już gotową listę z nazwiskami szczęśliwców. Zaznaczam, że dane były pobierane z aplikacji na Facebooku, mamy więc nadzieję, że wszystko się zgadza 🙂

Pierwsza nagroda, czyli całodzienny podwójny bilet na sieć Kolei Retyckich (obejmującą tereny szwajcarskiej Gryzonii) w pierwszej klasie, trafia do:

  • Dariusz Sieczkowski
  • Gośka Basińska

z kolei, całodzienny podwójny bilet na sieć Kolei Retyckich (obejmującą tereny szwajcarskiej Gryzonii) w drugiej klasie, otrzymają:

  • Kasia Zuska
  • Iwona Duda

Z ostatnich biletów, tym razem na podwójny bilet na Ekspres Lodowcowy w drugiej klasie, będą mogli skorzystać:

  • Patrycja Przerada
  • Artur Gągoł

Plecaki turystyczne wędrują do:

  • Sylwia Grabowska
  • Małgorzata Gołko
  • Violetta Kepka
  • Mikołaj Olszewski
  • Agnieszka Kotarska

Skarpety do wędrówek górskich, damskie i męskie, otrzymają następujące osoby (w zależności od płci zwycięzca, takie otrzyma skarpety):

  • Inez Waleszczyńska
  • Marzena Pazdur
  • Katarzyna Kaliszuk
  • Tomasz Olechno
  • Piotr Hołowienko

Mapy Swiss Travel System otrzymają:

  • Kasia Sańko
  • Elżbieta Pyrzak-Lewińska
  • JoAn Kr
  • Marika Chojnowska
  • Katarzyna Chini
  • Małgorzata Olifirowicz
  • Michał Kozub
  • Kamila Kaczmarczyk
  • Filip Adamek
  • Marta Bondar

a magazyny Wakacyjne – Szwajcaria do:

  • Marta Brzozowska
  • Bartek Knap
  • Joanna Zakrzewska
  • Kinga Krupa
  • Izabella Barczak
  • Agata Bielec
  • Magdalena Katarzyna Janik
  • Kasia Godziejewska
  • Anna Bartnicka
  • Adam Chojnowski

Osoby wymienione powyżej prosimy o przesłanie na adres konkursy@esky.pl danych potrzebnych do przekazania nagrody, czyli: adresu pocztowego i innych informacji, które mogłyby być przydatne w dostarczeniu przesyłki do adresata.

Przypominamy, że zgodnie z regulaminem, na nazwiska zwycięzców czekamy do 30 czerwca. Nagrody zostaną przekazane laureatom do końca lipca.

Zachęcamy do udziału w naszych kolejnych zabawach 🙂

Podziel się:



Kategoria: Relacje

18 komentarzy

  • Iwona Duda

    Wygrałam:) Super i dziękuję!!! Zaraz wysyłam maila z danymi. Do kiedy można wykorzystać bilety i czy dostanę więcej info o podróży? Będę wdzięczna. Pozdrawiam. Iwona Duda

  • magdalena.fijolek

    Pani Iwono,

    najlepiej wykorzystać bilet jeszcze do końca czerwca 2013. Mamy więc nadzieję, że nie zaplanowała Pani jeszcze wakacji : -) Jakie informacje o samej podróży Panią interesują? Chętnie udzielimy też pomocy przy rezerwacji biletu lotniczego i hotelu.

    Pozdrawiam ciepło 🙂

  • Patrycja Przerada

    Witam, a czy wygrany bilet 2 osobowy na Ekspres Lodowcowy w drugiej klasie będę mogła przekazać komuś z najbliższej rodziny ?? Jeżeli oczywiście ja nie dam rady pojechać, chociaż to już musi być nagła sytuacja ! 🙂

  • Magdalena Fijołek

    Pani Patrycjo, bilet można wykorzystać do czerwca 2013 więc mamy nadzieję, że uda się Pani pojechać osobiście 🙂

  • Magdalena Fijołek

    Pani Małgorzato,

    zgodnie z regulaminem wszystkie nagrody zostaną przekazane zwycięzcom do końca lipca. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.

  • Magdalena Fijołek

    Panie Mikołaju, nagrody zostały wysłane jeszcze w lipcu. Mam nadzieję, że już dotarło do Pana to, co Pan wygrał?

  • Magdalena Fijołek

    Pani Małgorzato,
    do tej pory nie otrzymaliśmy od Pani adresu, na który mielibyśmy te bilety wysłać. Zgodnie z regulaminem, w takiej sytuacji nagrody nie przyznajemy.

  • Małgorzata Basińska

    Czy nie mógł mnie ktoś powiadomić, że e-mail z adresem nie doszedł? Trochę, to nie fajnie, żeby teraz nagle bilety mi przepadły z powodu problemów z pocztą.

  • Magdalena Fijołek

    Pani Małgorzato,

    jeszcze raz to sprawdzimy i będziemy się z Panią kontaktować 🙂
    Mam nadzieję sprawa szybko się wyjaśni.

  • Małgorzata Basińska

    Ewentualnie mogę podesłać szybko jeszcze raz adres. Przepraszam za kłopoty, ale to naprawdę nie z mojej winy. Adres wysłałam od razu po ogłoszeniu wyników.

zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *